۲-۱-۱-۱-رویکرد سطحی مطالعه ۱۲
۲-۱-۱-۲-رویکرد عمیق مطالعه . ۱۳
۲-۱-۱-۳-رویکرد راهبردی مطالعه ۱۳
۲ -۱-۱-۴- انگیزه و راهبرد در رویکردهای یادگیری. ۱۳
۲– ۱ – ۲- هیجانهای تحصیلی ۱۴
۲-۱-۲-۱-تعریف هیجان. ۱۴
۲-۱-۲-۲- تعریف هیجان تحصیلی ۱۵
۲-۱-۲-۳-نظریه کنترل – ارزش هیجانهای پیشرفت تحصیلی ۱۹
۲-۱-۲-۴-مدل شناختی – انگیزشی هیجانهای پیشرفت تحصیلی ۱۹
۲-۱-۲-۴-۱- هیجان- انگیزش- پیشرفت تحصیلی ۱۹
۲-۱-۲-۴-۲- هیجان- رویکردهای یادگیری- پیشرفت تحصیلی. ۲۰
۲-۱-۲-۴-۳-هیجان – راهبردهای شناختی – پیشرفت تحصیلی. ۲۰
۲-۱-۲- ۴-۴- هیجان- خود تنظیمی- پیشرفت تحصیلی ۲۰
۲ – ۲ – پیشینه پژوهش ۲۱
فصل سوم: روش شناسی پژوهش
۳ – ۱ – روش پژوهش . ۲۶
۳ – ۲ – جامعه آماری ۲۶
۳ – ۳ – روش نمونه گیری. ۲۷
۳ – ۴ – نمونه آماری. ۲۷
۳ – ۵ – ابزار اندازه گیری ۲۸
۳ – ۵ – ۱– پرسشنامه رویکردهای مطالعه. ۲۸
۳ – ۵ – ۲ – پرسشنامه هیجانهای تحصیلی ۲۹
فصل چهارم : تحلیل آماری
۴-۱- مقدمه ۳۲
۴-۲- آمار توصیفی ۳۲
۴-۲-۱- جنسیت. ۳۲
۴-۲-۲- مقطع تحصیلی. ۳۴
۴-۲-۳- رشته تحصیلی ۳۵
۴-۳- آزمون نرمال بودن داده ها . ۳۶
۴-۴- بررسی فرضیه ها. ۳۷
۴-۴-۱- فرضیه اصلی ۳۷
۴-۴-۲- فرضیه جزئی اول. ۳۹
۴-۴-۳- فرضیه جزئی دوم. ۴۰
۴-۴-۴- فرضیه جزئی سوم. ۴۱
۴-۴-۵- فرضیه جزئی چهارم ۴۲
۴-۴-۶- فرضیه جزئی پنجم ۴۲
۴-۵- استاندارد سازی ابزار اندازه گیری مفاهیم پژوهش ۴۳
۴-۵-۱- مدل اندازه گیری متغیر غرور . ۴۳
۴-۵-۲- مدل اندازه گیری متغیر خشم . ۴۸
۴-۵-۳- مدل اندازه گیری متغیراضطراب ۵۲
۴-۵-۴- مدل اندازه گیری متغیرشرم ۵۷
۴-۵-۵- مدل اندازه گیری متغیر امید ۶۱
۴-۵-۶- مدل اندازه گیری متغیر ناامیدی ۶۵
۴-۵-۷- مدل اندازه گیری متغیر خستگی ۹۶
۴-۵-۸- مدل اندازه گیری متغیر لذت ۷۳
۴-۵-۹- مدل اندازه گیری متغیر رویکرد مطالعه سطحی ۷۷
۴-۵-۱۰- مدل اندازه گیری متغیر رویکرد مطالعه عمیق . ۸۱
۴-۵-۱۱- مدل اندازه گیری متغیر رویکرد مطالعه راهبردی . ۸۵
۴-۶- مدل ساختاری پژوهش( بررسی مدل اصلی پژوهش) . ۸۹
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
۵-۱-خلاصه پژوهش . ۹۴
۵-۲- بررسی فرضیه ها ۹۵
۵-۲-۱- فرضیه اصلی . ۹۵
۵-۲-۲- فرضیه شماره ۱ ۹۵
۵-۲-۳- فرضیه شماره ۲ ۹۶
۵-۲-۴- فرضیه شماره ۳ ۹۶
۵-۲-۵- فرضیه شماره ۴ ۹۶
۵-۲-۶- فرضیه شماره ۵ ۹۷
۵-۳- پیشنهادهای پژوهش . ۹۸
۵-۳-۱- پیشنهادهای کاربردی ۹۸
۵-۳-۲- پیشنهادهای پژوهشی ۹۸
۵-۴-محدودیتهای پژوهش ۹۸
۵-۴-۱- محدودیتهای در اختیار پژوهشگر ۹۸
۵-۴-۲-محدودیتهای خارج از اختیار پژوهشگر ۹۹
منابع و مآخذ . ۱۰۰
فهرست منابع فارسی ۱۰۰
فهرست منابع انگلیسی ۱۰۲
چکیده انگلیسی II
عنوان انگلیسی . I
فهرست جداول
شماره جدول صفحه
۲-۱ – جدول فرضهای اساسی تئوری کنترل- ارزش پیشرفت تحصیلی. ۱۶
۳-۱- جدول حجم جامعه آماری ۲۶
۳-۲- جدول حجم نمونه . ۲۸
۴-۱- جدول توزیع فراوانی و درصد آزمودنی ها بر حسب جنسیت آنها . ۳۳
۴-۲- جدول توزیع فراوانی و درصد آزمودنی ها بر حسب مقطع تحصیلی آنها ۳۴
۴-۳- جدول توزیع فراوانی و درصد آزمودنی ها بر حسب رشته تحصیلی آنها . ۳۵
۴-۴- جدول نتایج آزمون کلموگروف ـ اسمیرنف جهت بررسی پیروی داده ها از توزیع نرمال ۳۶
۴-۵-جدو ل آمار توصیفی رابطه بین رویکردهای مطالعه و هیجان های تحصیلی ۳۷
۴-۶-جدول ضریب همبستگی پیرسون رابطه بین رویکردهای مطالعه و هیجان های تحصیلی . ۳۷
۴-۷-جدول ضریب همبستگی اسپیرمن رابطه رویکرد مطالعه عمقی و هیجان های تحصیلی ۳۹
۴-۸- جدول ضریب همبستگی اسپیرمن رابطه رویکرد مطالعه سطحی و هیجان های تحصیلی ۴۰
۴-۹- جدول ضریب همبستگی اسپیرمن رابطه رویکرد مطالعه راهبردی
و هیجان های تحصیلی. ۴۱
۴-۱۰-جدول آزمون خی دو رابطه بین رویکردهای مطالعه با جنسیت ، پایه و
رشته تحصیلی دانش آموزان . ۴۲
۴-۱۱-جدول آزمون خی دو رابطه بین هیجانهای تحصیلی مربوط به یادگیری و جنسیت،
پایه و رشته تحصیلی ۴۲
۴-۱۲-جدولنتایج آزمون KMO-Bartlett . ۴۴
۴-۱۳-جدول کل واریانس تبیین شده عامل مکنون متغیر غرور . ۴۴
۴-۱۴- جدول ماتریس همبستگی باز تولید شده بر مبنای بارهای عاملی . ۴۶
۴-۱۵-جدول شاخصهای برازش مدل اندازه گیری متغیر غرور . . ۴۷
۴-۱۶-جدول نتایج آزمون KMO-Bartlett . ۴۸
۴-۱۷- جدول کل واریانس تبیین شده عامل مکنون متغیر خشم . ۴۹
۴-۱۸-جدول ماتریس همبستگی باز تولید شده بر مبنای بارهای عاملی . . ۵۰
۴ -۱۹- جدول شاخصهای برازش مدل اندازه گیری متغیر خشم . ۵۱
۴-۲۰- جدول نتایج آزمون KMO-Bartlett ۵۳
۴-۲۱-جدول کل واریانس تبیین شده عامل مکنون متغیر اضطراب . ۵۳
۴-۲۲-جدول ماتریس همبستگی باز تولید شده بر مبنای بارهای عاملی ۵۵
مطلب دیگر :
۴-۲۳- جدول شاخصهای برازش مدل اندازه گیری متغیر اضطراب . ۵۷
۴-۲۴- جدول نتایج آزمون KMO-Bartlett . 57
۴-۲۵-جدول کل واریانس تبیین شده عامل مکنون متغیر شرم ۵۸
۴-۲۶-جدول ماتریس همبستگی باز تولید شده بر مبنای بارهای عاملی . ۵۹
۴-۲۷-جدول شاخصهای برازش مدل اندازه گیری متغیر شرم ۶۱
۴-۲۸-جدول نتایج آزمون KMO-Bartlett . ۶۱
۴-۲۹- جدولکل واریانس تبیین شده عامل مکنون متغیر امید . ۶۲
۴-۳۰- جدولماتریس همبستگی باز تولید شده بر مبنای بارهای عاملی . ۶۳
۴-۳۱-جدول شاخصهای برازش مدل اندازه گیری متغیرامید ۶۵
۴-۳۲- جدول نتایج آزمون KMO-Bartlett ۶۵
۴-۳۳-جدول کل واریانس تبیین شده عامل مکنون متغیر نا امیدی . ۶۶
۴ -۳۴- جدول ماتریس همبستگی باز تولید شده بر مبنای بارهای عاملی ۶۶
۴-۳۵-جدول شاخصهای برازش مدل اندازه گیری متغیر نا امیدی . ۶۹
۴-۳۶- جدول نتایج آزمون KMO-Bartlett . ۶۹
۴-۳۷-جدول کل واریانس تبیین شده عامل مکنون متغیر خستگی . . ۷۰
۴-۳۸- جدول ماتریس همبستگی باز تولید شده بر مبنای بارهای عاملی ۷۱
۴-۳۹-جدول شاخصهای برازش مدل اندازه گیری متغیر خستگی . ۷۳
۴-۴۰-جدول نتایج آزمون KMO-Bartlett . ۷۳
۴-۴۱- جدول کل واریانس تبیین شده عامل مکنون متغیر لذت ۷۴
۴-۴۲- جدول ماتریس همبستگی باز تولید شده بر مبنای بارهای عاملی ۷۵
۴-۴۳-جدول شاخصهای برازش مدل اندازه گیری متغیر لذت ۷۷
۴-۴۴- جدول نتایج آزمون KMO-Bartlett ۷۷
۴-۴۵-جدول کل واریانس تبیین شده عامل مکنون متغیر رویکرد مطالعه سطحی . ۷۸
۴-۴۶-جدول ماتریس همبستگی باز تولید شده بر مبنای بارهای عاملی ۷۹
۴-۴۷-جدول شاخصهای برازش مدل اندازه گیری متغیر رویکرد مطالعه سطحی ۸۱
۴-۴۸- جدولنتایج آزمون KMO-Bartlett . ۸۱
۴-۴۹- جدولکل واریانس تبیین شده عامل مکنون متغیر رویکرد مطالعه عمیق. ۸۲
۴-۵۰-جدول ماتریس همبستگی باز تولید شده بر مبنای بارهای عاملی ۸۳
۴-۵۱-جدول شاخصهای برازش مدل اندازه گیری متغیر رویکرد مطالعه عمیق . ۸۵
۴-۵۲- جدول نتایج آزمون KMO-Bartlett ۸۵
۴-۵۳-جدول کل واریانس تبیین شده عامل مکنون متغیر رویکرد مطالعه راهبردی ۸۶
۴-۵۴-جدول ماتریس همبستگی باز تولید شده بر مبنای بارهای عاملی . ۸۷
۴-۵۵-جدول شاخصهای برازش مدل اندازه گیری متغیر رویکرد مطالعه راهبردی . ۸۹
۴-۵۶-جدول بررسی فرضیات پژوهش با بهره گرفتن از مدل معادلات ساختاری .۹۰
۴-۵۷-جدول شاخصهای برازش مدل معادلات ساختاری. ۹۱
فهرست نمودارها
شماره نمودارصفحه
۴-۱- توزیع فراوانی آزمودنی ها بر حسب جنسیت آنها . . ۳۳
۴-۲- درصد فراوانی آزمودنیها بر حسب مقطع تحصیلی آنها. ۳۴
۴-۳-درصد فراوانی آزمودنیها بر حسب رشته تحصیلی آنها. ۳۵
۴-۴- معادله خط رابطه بین رویکردهای مطالعه و هیجان های تحصیلی ۳۸
۴-۵- نمودار اسکری برای تعیین تعداد عوامل مکنون غرور ۴۵
۴-۷- نمودار اسکری برای تعیین تعداد عوامل مکنون خشم ۴۹
۴-۸- نمودار اسکری برای تعیین تعداد عوامل مکنون اضطراب ۵۴
۴-۹- نمودار اسکری برای تعیین تعداد عوامل مکنون شرم . ۵۸
۴-۱۰- نمودار اسکری برای تعیین تعداد عوامل مکنون امید . ۶۲
۴-۱۱- نمودار اسکری برای تعیین تعداد عوامل مکنون نا امیدی ۶۶
۴-۱۲- نمودار اسکری برای تعیین تعداد عوامل مکنون خستگی ۷۰
۴-۱۳- نمودار اسکری برای تعیین تعداد عوامل مکنون لذت . ۷۴
۴-۱۴- نمودار اسکری برای تعیین تعداد عوامل مکنون رویکرد مطالعه سطحی ۷۸
۴-۱۵- نمودار اسکری برای تعیین تعداد عوامل مکنون رویکرد مطالعه عمیق . ۸۲
۴-۱۶- نمودار اسکری برای تعیین تعداد عوامل مکنون رویکرد مطالعه راهبردی ۸۶
فهرست شکلها
عنوان صفحه
۴-۱-مدل اندازه گیری متغیر غرور در حالت تخمین استاندارد. ۴۶
۴-۲-مدل اندازه گیری متغیر خشم در حالت تخمین استاندارد . ۵۱
۴-۳-مدل اندازه گیری متغیر اضطراب در حالت تخمین استاندارد ۵۶
۴-۴-مدل اندازه گیری متغیر شرم در حالت تخمین استاندارد . ۶۰
۴-۵–مدل اندازه گیری متغیر امید در حالت تخمین استاندارد ۶۴
۴-۶-مدل اندازه گیری متغیر نا امیدی در حالت تخمین استاندارد . ۶۸
۴-۷-مدل اندازه گیری متغیر خستگی در حالت تخمین استاندارد . ۷۲
۴-۸-مدل اندازه گیری متغیر لذت در حالت تخمین استاندارد ۷۶
۴-۹–مدل اندازه گیری متغیر رویکرد مطالعه سطحی در حالت تخمین استاندارد ۸۰
۴-۱۰-مدل اندازه گیری متغیر رویکرد مطالعه عمیق در حالت تخمین استاندارد ۸۴
۴-۱۱-مدل اندازه گیری متغیر رویکرد مطالعه راهبردی در حالت تخمین استاندارد ۹۲
۴-۱۲-مدل معادلات ساختاری در حالت تخمین استاندارد . ۹۲