-
رابطه هوش هیجانی و هوش معنوی با رضایت از زندگی
پنجشنبه 24 مهر 1399 20:31
فصل دوم : پیشینه پژوهش .۱۰ الف) پیشینه نظری ۲۵ ۲-۱ رضایت از زندگی ۲۵ تعاریف رضایت از زندگی ۲۶ عوامل موثر بر رضایت از زندگی ۲۷ ژن ها ۲۷ شخصیت ۲۸ ویژگی های جسمانی ۲۹ عوامل شغلی ۳۰ تندرستی و تحصیلات ۳۱ مذهب ۳۲ روابط ۳۲ آزادی و دموکراسی ۳۳ ابعاد رضایت از زندگی ۳۴ الگوهای رضایت از زندگی ۳۶ الف) الگوی کارکردی انطباقی ۳۶ ب)...
-
راهکارهای افزایش انگیزه معلمان و روش های نوین آموزشی
پنجشنبه 24 مهر 1399 20:30
۲-۶ انواع طبقه بندی انگیزه ها . ۲۸ ۲-۶-۱ انگیزه های گرایشی و اجتنابی . ۲۸ ۲-۶-۲ انگیزه های فیزیکی ، اجتماعی و روانی ۲۹ ۲-۶-۳ انگیزه های فیزیکی ۲۹ ۲-۶-۴ انگیزه های اجتماعی ۲۹ ۲-۶-۵ انگیزه روانی . ۲۹ ۲-۷ نظریه های انگیزش . . ۳۰ ۲-۸ نظریه های انگیزه و رفتار . . ۳۰ ۲-۸-۱ نظریهسلسه مراتب نیازها . ۳۱ ۲-۸-۲ نظریه انتظار . ....
-
رابطه هوش هیجانی و شیوههای فرزندپروری
پنجشنبه 24 مهر 1399 20:29
فرایند خلاقیت. ۱۰ روند تحولی خلاقیت در کودکان. ۱۲ ویژگیهای افراد خلاق ۱۲ شیوه های آموزش و تمرین خلاقیت. ۱۲ بازدارنده های خلاقیت. ۱۶ فرزند پروری ۱۶ شیوههای فرزندپروری و فرهنگ. ۱۷ پیشینه مطالعات شیوههای فرزند پروری ۱۷ دیدگاه های مرتبط با فرزندپروری ۱۹ هوش. ۲۵ فرایندهای حافظه یا شناخت. ۳۶ هیجان. ۳۷ هوش هیجانی ۳۸...
-
رابطه مهارت مقابله ای با رشداجتماعی دانش آموزان
پنجشنبه 24 مهر 1399 20:28
تعریف نظری رشداجتماعی – تعریف نظری سازگاری – فصل دوم : ادبیات وپیشینه پژوهش عنوان صفحه – ادبیات پژوهش – تعریف مهارت مقابله ای تاریخچه مهارت مقابله ای – – تعریف رشداجتماعی – تاریخچه رشداجتماعی – تعریف سازگاری – تاریخچه سازگاری – پیشینه پژوهش – پژوهش های انجام شده در داخل کشور – پژوهش های انجام شده در خارج از کشور –...
-
سبک های دلبستگی و طرحواره های ناسازگار اولیه
پنجشنبه 24 مهر 1399 20:27
۲-۲-۴-۲- مدل استرانگ۲۲ ۲-۲-۴-۳- مدل فسخ و پیوستگی زناشویی.۲۴ ۲-۲-۲-۴- مدل وابستگی۲۵ ۲-۲-۵- انواع تعهد در رابطه.۲۶ ۲-۲-۶- تعهد زناشویی و خانواده.۲۸ ۲-۲-۷- عوامل مرتبط با تعهد زناشویی.۲۸ ۲-۲-۸-متغیرهای جنسیتی در تعهد به رابطه.۲۹ ۲-۲-۹- تعهد زناشویی در اسلام.۳۰ ۲-۳- نظریه دلبستگی.۳۱ ۲-۳-۱- سبک های دلبستگی در کودکان۳۱...
-
رابطه بین جهت گیری ارزشی و تعهد سازمانی
پنجشنبه 24 مهر 1399 20:27
۱-۴. هدف اصلی پژوهش بررسی رابطه ی تعهد سازمانی و جهت گیری ارزشی در مدیران و دبیران دبیرستان های شهر گرمسار. ۱-۵. اهداف فرعی پژوهش بررسی رابطه تعهد سازمانی و ارزش نظری در مدیران و دبیران شهر گرمسار. بررسی رابطه تعهد سازمانی و ارزش اقتصادی در مدیران و دبیران شهر گرمسار. بررسی رابطه تعهد سازمانی و ارزش هنری در مدیران و...
-
رویکردهای مطالعه با هیجانهای تحصیلی مربوط به یادگیری
پنجشنبه 24 مهر 1399 20:26
۲-۱-۱-۱-رویکرد سطحی مطالعه ۱۲ ۲-۱-۱-۲-رویکرد عمیق مطالعه . ۱۳ ۲-۱-۱-۳-رویکرد راهبردی مطالعه ۱۳ ۲ -۱-۱-۴- انگیزه و راهبرد در رویکردهای یادگیری. ۱۳ ۲– ۱ – ۲- هیجانهای تحصیلی ۱۴ ۲-۱-۲-۱-تعریف هیجان. ۱۴ ۲-۱-۲-۲- تعریف هیجان تحصیلی ۱۵ ۲-۱-۲-۳-نظریه کنترل – ارزش هیجانهای پیشرفت تحصیلی ۱۹ ۲-۱-۲-۴-مدل شناختی – انگیزشی...
-
رابطه هوش معنوی با مهارت های ارتباطی کارکنان
پنجشنبه 24 مهر 1399 20:25
تعاریف عملیاتی. ۱۰ فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق مقدمه . ۱۵ مبانی نظری تحقیق ۱۵ تعریف هوش. ۱۵ مفهوم معنویت ۱۷ هوش معنوی .۱۸ تاریخچه هوش معنوی. ۲۲ مولفه های هوش معنوی. .۲۳ مولفه های هوش معنوی در اسلام ۲۵ راه های رشد هوش معنوی. ۲۷ مدل های هوش معنوی . ۲۸ مدل زوهر و مارشال ۲۸ فهرست مطالب عنوان صفحه مدل سیندی ویگلزورث. ۲۹...
-
رابطه مسئولیتپذیری و سازگاری با پیشرفتتحصیلی
پنجشنبه 24 مهر 1399 20:24
۲-۱-۱-۳ عوامل موثر بر مسئولیت ۲۲ ۲-۱-۱-۴ ویژگی های افراد مسئولیت پذیر. ۲۳ ۲-۱-۱-۵ فواید مسئولیت پذیری. ۲۵ ۲-۱-۱-۶ مسئولیت پذیری دانش آموزان. ۲۵ ۲-۱-۱-۶-۱ تعریف مسئولیت پذیری دانش آموزان. ۲۵ ۲-۱-۱-۶-۲ انواع مسئولیت دهی به دانش آموزان. ۲۵ ۲-۱-۱-۶ -۳ اقسام مسئولیت های قابل تنفیض به دانش آموزان. ۲۶ ۲-۱-۱-۶-۴ تعریف...
-
رابطه بین شیوه تصمیم گیری مدیران با مشارکت معلّمان
پنجشنبه 24 مهر 1399 20:23
۲-۲-۷- نظریه روابط انسانی . ۱۷ ۲-۲-۸- تأثیر روابط انسانی بر مدیریت آموزشی ۱۸ ۲-۲-۹- نظریه رفتاری ۱۹ ۲-۲-۱۰ – دیدگاه سیستمی . ۲۰ ۲-۲-۱۱- مدیریت آموزشی . ۲۱ ۲-۲-۱۲- ویژگیهای مراکز آموزشی ۲۳ ۲-۳- تصمیم گیری . ۲۵ ۲-۳-۱- مراحل تصمیم گیری ۲۸ ۲-۳-۲-انواع تصمیمات . ۳۰ ۲-۳-۳- الگوهای تصمیم گیری ۳۵ ۲-۳-۳-۱- الگوی تصمیم گیری...
-
رابطه بین ساختار سازمانی و میزان آمادگی دبیران
پنجشنبه 24 مهر 1399 20:23
۲-۴- انواع ساختار سازمانی ۱۸ ۲-۴-۱- ساختار سازمانی برنز و استاکر. ۱۸ ۲-۴-۱-۱- ساختار مکانیکی ۱۸ ۲-۴-۱-۲- ساختار ارگانیکی: ۱۹ ۲-۴-۲- انواع ساختار از دیدگاه مینتزبرگ ۲۱ ۲-۴-۲-۱- ساختار ساده ۲۱ ۲-۴-۲-۲- بوروکراسی ماشینی ۲۲ ۲-۴-۲-۳- بوروکراسی حرفهای ۲۲ ۲-۴-۲-۴- ساختار بخشی یا شعبهای ۲۲ ۲-۴-۲-۵- ادهوکراسی ۲۲ ۲-۵- طراحی...
-
رابطه بین جو سازمانی با استرس شغلی و رضایت شغلی
پنجشنبه 24 مهر 1399 20:22
۵-۲- تفاوت جو سازمانی با فرهنگ سازمانی ۶-۲- مبانی نظری و مدل های جوسازمانی ۶-۲-۱- جو سازمانی از نظر استرن و استینهوف ۶-۲-۲- جو سازمانی از نگاه هاجتس ۶-۲-۳- انواع جوسازمانی طبق مدل هالپین و کرافت ۷-۲- پیشینه تحفیفات خارجی ۸-۲- پیشینه تحقیقات داخلی بخش دوم :استرس شغلی ۹-۲- تعاریف استرس شغلی ۱۰-۲- پیامد های استرس بر...
-
رابطه ارضاء نیازهای بنیادین روانشناختی و خودشناسی
پنجشنبه 24 مهر 1399 20:21
زیر منظومه زن و شوهری ۱۹ ب : تفاوت های زنان و مردان ۲۰ نقش کروموزوم y در ایجاد تفاوت ها ۲۱ تفاوت در رشد ۲۱ تفاوت در علایق و رغبت ها. ۲۲ پرخاشگری ۲۳ اضطراب ۲۴ ج : رضایت زناشویی و عوامل موثر بر آن ۲۴ رضایت زناشویی. ۲۴ ایجاد رضایت زناشویی ۲۵ زوج خوشبخت و کامل ۲۶ نقش عشق در ازدواج و تداوم زندگی. ۲۷ مدل مثلث عشق استرنبرگ...
-
رابطه بین سلامت سازمانی با اخلاق حرفه ای
پنجشنبه 24 مهر 1399 20:20
۲-۲-۳. تعاریف سلامت سازمانی ۲۳ ۲-۲-۴. ابعاد سلامت سازمانی از دیدگاه لاین و کلینگل ۲۴ ۲-۲-۵. ابعاد سلامت سازمانی ۲۶ ۲-۲-۶. عوامل افزایش دهنده سلامت سازمانی ۳۰ ۲-۲-۷. ویژگیهای سازمانهای سالم. ۳۲ ۲-۳. قسمت دوم: یگانگی فرد – سازمان ۳۴ ۲-۳-۱. یگانگی فرد – سازمان. ۳۴ ۲-۳-۲. یگانگی فرد و سازمان، انتظارات و جاذبه سازمانی ۳۶...
-
بررسی دیدگاه معلم های دورۀ ابتدایی شهر رامسر
پنجشنبه 24 مهر 1399 20:19
۱ . مقیاس های درجه بندی گزارش شخصی ۱۵ ۲ . رویدادهای حساس (پیشامدهای بحرانی) ۱۶ ۳ . رفتارهای آشکار ۱۶ جنسیت و نقش آن در رضایت شغلی ۱۷ تحول تحقیقات در زمینه رضایت شغلی۱۹ الف – بررسی های روان شناسان.۱۹ ب – مطالعات جامعه شناختی (۱۸۵۸-۱۹۱۷).۲۰ ب:پشتیبانی علمی واداری.۲۲ افزایش منزلت اجتماعی معلمان.۲۳ نظریه امید و انتظار۲۶...
-
حقوق تربیتی کودک با تأکید بر حقوق تربیتی
پنجشنبه 24 مهر 1399 20:19
۳-۳-۲ سه تا هفت سالگی ۲۶ ۴-۳-۲ هفت تا یازده سالگی ۲۷ ۴-۲-تعریف کودک در کنوانسیون حقوق کودک ۲۷ ۵-۲ کودکی و حقوق کودک در اندیشه جان لاک ۲۷ ۶-۲ تاریخچه مطالعه درباره کودکان ۲۹ ۷-۲ تربیت ۳۰ ۸-۲-جنبههای روان شناختی حقوق کودک ۳۲ ۲-۸-۲ رشد الگوهای قابل پیش بینی دارد ۳۲ ۹-۲ محیط و فرایند رشد ۳۴ ۱-۹-۲ تفاوتهای فرهنگی ۳۴...
-
تاثیر دوره های آموزشی تربیت مربی پیش از دبستان
پنجشنبه 24 مهر 1399 20:18
۱-۸-۳-دوره پیش دبستانی ۹ فصـل دوم:مروری برتحقیقات انجام شده ۲-۱- آموزش ۱۱ ۲-۲-مفهوم آموزش مربی ۱۲ ۲-۳- مفهوم تربیت ۱۲ ۲-۴- مفهوم ترکیبی تعلیم وتربیت در آموزش وپرورش ۱۴ ۲-۵- آموزش مربی مبتنی بردستاورد ۱۵ ۲-۶- مفهوم تربیت مربی ۱۶ ۲-۷- مهارت های اساسی مربی ۱۷ ۲-۷-۱- مهارت های علمی واطلاعاتی ۱۷ ۲-۷-۲- مهارت های حرفه ای ۱۷...
-
آموزشهای مهارت زندگی بر کاهش گرایش به مواد مخدر
پنجشنبه 24 مهر 1399 20:17
مهارت ارتباط مؤثر، روابط بین فردی . ۱۶ مهارت تصمیمگیری / حل مسأله ۱۷ مهارت حل مسأله ۱۹ مهارت تفکر خلاق / تفکر انتقادی . ۲۱ مهارتهای مقابله با هیجانات و استرس ۲۱ آموزش آرامسازی ۲۳ آموزش گفتگوی درونی مثبت ۲۳ اجرای مهارتهای دهگانه زندگی . ۲۴ خود آگاهی ۲۴ مهارتهای ارتباطی . ۲۴ همدلی ۲۴ مهارتهای بین فردی . ۲۵...
-
بررسی تأثیر آموزش مبتنی بر محیط یادگیری تلفیقی
پنجشنبه 24 مهر 1399 20:16
فصل اول: کلیات پژوهش (۱-۱) مقدمه .۳(۱-۲) بیان مسأله .۴(۱-۳) اهمیت و ضرورت انجام پژوهش .۸(۱-۴) اهداف پژوهش .۹(۱-۴-۱) هدف کلی۹(۱-۴-۲) اهداف فرعی۱۰(۱-۵) فرضیات پژوهش۱۰(۱-۶) تعاریف متغیرها۱۰(۱-۶-۱) تعاریف نظری۱۰(۱-۶-۲) تعاریف عملیاتی۱۱ فصل دوم: ادبیات و پیشینه پژوهش (۲-۱) مقدمه .۱۴(۲-۲) مبانی نظری۱۴(۲-۲-۱) تدریس: (مفاهیم...
-
نرم افزارهای تشخیص صدا بر یادگیری زبان انگلیسی
پنجشنبه 24 مهر 1399 20:15
تعاریف مفهومی ۹ نرم افزار تشخیص صدا ۹ مهارت گفتاری ۹ مهارت خواندن. ۹ مهارت نوشتاری ۱۰ تعاریف عملیاتی ۱۰ نرم افزار تشخیص صدا ۱۰ اثر بخشی ۱۱ مهارت شنیداری ۱۱ مهارت گفتاری ۱۱ مهارت خواندن. ۱۱ مهارت نوشتن ۱۱ فصل دوم مبانی نظری و پیشینه پژوهش. ۱۲ پیش درآمد. ۱۳ مبانی نظری ۱۳ رسانههای الکترونیک. ۱۳ انواع رسانه ها ۱۴ انواع...
-
آسیب شناسی اخلاق حرفه ای معلمان ابتدایی
پنجشنبه 24 مهر 1399 20:15
اخلاق کار در اسلام.۲۲ بخش دوم :رفتارهای اخلاقی در آموزش و پرورش،اصول اخلاق حرفه ای معلمان رفتارهای اخلاقی در آموزش و پرورش.اصول اخلاق حرفه ای معلمان۲۴ اصول اخلاق حرفه ای در تدریس.۲۶ ویژگی های مدرسان حرفه ای۳۱ آیین نامه های اخلاق حرفه ای۳۷ آیین نامه عملکرد حرفه ای مدرسان در تدریس.۳۹ بخش سوم: آسیب و آسیب شناسی اخلاق...
-
الگوی ارتباطی قرآن مجید و دلالتهای تربیتی آن
پنجشنبه 24 مهر 1399 20:14
۲-۱-۱-۵-ارتباط خدا با انسان و انسان با خدا در دین اسلام . ۱۷ ۲-۱-۲-ارتباط با طبیعت ۱۹ ۲-۱-۲-۱-ارتباط با طبیعت در ادیان دیگر ۱۹ ۲-۱-۲-۲-آثار تاثیر اومانیسم بر روابط بین انسان با طبیعت. ۲۰ ۲-۱-۲-۳-ارتباط انسان با طبیعت در دین اسلام ۲۱ ۲-۱-۳-ارتباط انسان با دیگران . ۲۲ ۲-۱-۳-۱-بررسی آراء اندیشمندان و مکاتب و نهضت های...
-
ارزیابی مدیریت کلاسی از منظر توجه به مهارت اجتماعی
پنجشنبه 24 مهر 1399 20:13
۲-۵- عوامل مؤثر بر مدیریت کلاس .۱۵ ۱- ویژگیهای شخصیتی معلم .۱۵ روش های تدریس .۱۶ فنون تدریس۱۶ تدبیر منفی .۱۷ کم و زیاد کردن تن صدا .۱۷ حرکتهای معلم .۱۷ تأکید روی بعضی از مفاهیم و کلمات .۱۷ اشارات معلم .۱۷ مکثهای به موقع و هدفمند .۱۷ تشویق و تمجید دانش آموزان .۱۷ نگاه های معنی دار ۱۸ ضربه زدن به میز و صندلی ۱۸ تدوین...
-
اثربخشی آموزش مهارت های پیش از ازدواج
پنجشنبه 24 مهر 1399 20:12
تعاریف عملیاتی ۱۲ فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق مقدمه. ۱۴ مبانی نظری ازدواج و آموزش پیش از ازدواج ۱۴ تاریخچه ازدواج ۱۴ تعریف ازدواج ۱۵ ازدواجهای کهن ۱۶ خطوط اصلی تطور ۱۷ شیوه همسرگزینی. ۱۸ ازدواج در ایران. ۱۹ تئوری نیازهای مکمل. ۱۹ تئوری تصور از همسر مطلوب ۲۰ فلسفه ازدواج ۲۲ هدفها و انگیزه های ازدواج و تشکیل...
-
اثربخشی آموزش مهارت های ارتباطی بر عملکرد خانواده
پنجشنبه 24 مهر 1399 20:11
فرضیههای پژوهش.۷ تعریف متغیرها۷ فصل دوم: پیشینه پژوهش بخش اول: گستره نظری مربوط به عملکرد خانواده۱۰خانواده.۱۰رویکردها و دیدگاههای تبیین خانواده.۱۱ رویکردساختاری . ۱۳ خانواده گسسته . ۱۳ خانواده به هم تنیده. ۱۳خانوادههای بیمار گون .۱۴طرح سه محوری . ۱۴محور ۱- بد کارکردی رشدی خانواده۱۵محور ۲- بد کارکردی نظام...
-
غنی سازی ازدواج به سبک اولسون بر صمیمیت زناشویی
پنجشنبه 24 مهر 1399 20:11
عوامل مؤثر بر افزایش صمیمیت زوج ها ۲۹ عوامل اجتماعی ۲۹ عوامل بین فردی ۳۰ عوامل روانشناختی ۳۰ نظریه های مربوط به صمیمیت. ۳۲ نیاز داشتن به صمیمت. ۳۵ دیدگاه ترکیبی جسلسن ۳۶ مبانی تعارضات زناشویی ۳۷ ماهیت تعارض زناشویی ۳۷ کارکرد مثبت تعارض از نظر تدنر. ۳۸ تعاریف تعارض ۴۱ موضوع تعارض زناشویی ۴۱ ۱- زمینه های مالی یا پولی ۴۲...
-
آموزش غنی سازی ازدواج به سبک اولسون
پنجشنبه 24 مهر 1399 20:10
الگوهای ارتباط منفی در بین زوجین.۲۱ انواع الگوهای ارتباطی در همسران .۲۳ ارتباط و رضایت زناشویی.۲۳ رضایت مندی زناشویی۲۸ ساختار خانواده و رضایت زناشویی۲۸ الگوی مینوچین.۲۸ الگوی مک مستر از خانواده .۲۹ الگوی حلقوی پیچیده.۳۰ خانواده های سازگار و خانواده های ناسازگار۳۳ الگوهای ارتباط موثر.۳۴ توانایی مقابله مثبت با بحران...
-
اثر بخشی آموزش راهبردهای حافظه فعال
پنجشنبه 24 مهر 1399 20:09
۲-۵-۳- مرحله رشد سریع خواندن ۲۵ ۲-۵-۴- مرحله ی خواندن گسترده. ۲۶ ۲-۵-۵- پالایش خواندن .۲۶ ۲-۶- ملاک های تشخیص اختلال خواندن ۲۶ ۲-۷- طبقه بندی نارساخوانی ۲۷ ۲-۸- رویکردو علل نارساخوانی ۲۷ ۲-۸-۱- رویکردهای دیداری ۲۸ ۲-۸-۲- رویکردنقص حافظه ی فعال. ۳۰ ۲-۸-۳- نظریه نقص هسته واج شناختی۳۱ ۲-۸- ۴- رویکردهای زیر گروه دو گانه...
-
سلامت خانواده و ویژگیهای شخصیتی زنان متقاضی طلاق
پنجشنبه 24 مهر 1399 20:08
۲-۹-۲- نظریه نقشها۲۱ ۲-۹-۳- نظریه شبکهای۲۱ ۲-۹-۴- نظریه های آسیبشناسی یا انحرافات اجتماعی.۲۲ ۲-۹-۵- نظریه کارکردگرایی۲۳ ۲-۹-۶- نظریه همسان همسری.۲۳ ۲-۹-۷- نظریه مبادله اجتماعی.۲۴ ۲-۹-۸- نظریه های کلان۲۴ ۲-۹-۸-۱- بحران ارزشها.۲۴ عنوان صفحه ۲-۹-۸-۲- نظریه آنومی.۲۵ ۲-۹-۸-۳- بحران وجدان جمعی۲۵ ۲-۹-۸-۴- مشکلات...
-
نقش واسطه ای تاب آوری در رابطه راهبردهای تنظیم هیجان
پنجشنبه 24 مهر 1399 20:07
۱-۷- متغیرهای پژوهش ۱۹ فصل دوم: گستره نظری و پیشینه پژوهش بخش اول: مبانی نظری پژوهش ۲۱ ۲-۱- تنظیم شناختی هیجان ۲۱ ۲-۲- تنظیم هیجان و سلامت. ۲۴ ۲-۳- افسردگی ۳۴ ۲-۴- علایم افسردگی ۳۷ ۲-۵- سبب شناسی افسردگی اساسی ۴۰ ۲-۵-۱- مدل زیستی افسردگی ۴۰ ۲-۵-۲- عوامل خانوادگی ۴۲ ۲-۵-۳- انتقال دهندههای عصبی ۴۳ ۲-۵-۴- مدل روانکاوی...