اخلاق کار در اسلام.۲۲
بخش دوم :رفتارهای اخلاقی در آموزش و پرورش،اصول اخلاق حرفه ای معلمان
رفتارهای اخلاقی در آموزش و پرورش.اصول اخلاق حرفه ای معلمان۲۴
اصول اخلاق حرفه ای در تدریس.۲۶
ویژگی های مدرسان حرفه ای۳۱
آیین نامه های اخلاق حرفه ای۳۷
آیین نامه عملکرد حرفه ای مدرسان در تدریس.۳۹
بخش سوم: آسیب و آسیب شناسی اخلاق حرفه ای
آرمان اخلاق حرفه ای.۴۵
آسیب شناسی۵۰
آفت شناسی و آفت زدایی ۴۸
آسیب های شغل معلمی.۵۱
عدم امانت داری ۵۱
فقدان انگیزش ۵۴
نارضابتی شغلی.۵۹
الگوی رفتار ارتباطی ۶۲
فقدان مهارت تصمیم گیری۶۸
موانع روانی محیط کار ۶۹
فقدان منشور اخلاقی چند وجهی در مدارس ۷۲
فقدان نظام جامع اخلاقی نظارت و ارزیابی ۷۶
موانع فرهنگی رشد اخلاق حرفه ای۷۷
پیشینه داخلی ۷۸
پیشینه خارجی۸۷
چارچوب نظری۹۵
فصل سوم : روش شنائی تحقیق (متدولوژی)
روش تحقیق. .۹۶
جامعه پژوهش.۹۶
نمونه و روش نمونه .۹۷
ابزار پژوهش ۹۷
مراحل انجام پژوهش ۹۸
روش تجزیه و تحلیل آماری داده ها.۹۸
فصل چهارم : یافته های تحقیق
مقدمه.۱۰۰
یافته های جمعیت شناسی ۱۰۱
بررسی سوالات پژوهش۱۰۳
مطلب دیگر :
فصل پنجم : نتیجه گیری وپیشنهادات
نتایج بررسی سؤالات پژوهش ۱۲۳
پیشنهادات پژوهشی. ۱۳۹
پیشنهادات کاربردی. ۱۴۰
محدودیت های پژوهش . ۱۴۰
فهرست منابع ومآخذ:
منابع داخلی۱۴۱
منابع خارجی.۱۴۵
پیوست ها ۱۴۶
الف:فهرست جداول
عنوان صفحه
۴-۱ جدول : توزیع فراوانی و درصد مربوط به معلمان به تفکیک جنسیت. ۱۰۱ ۴-۲جدول : توزیع فراوانی و درصد مربوط به معلمان به تفکیک سطح تحصیلات ۱۰۱
۴-۳ جدول : توزیع فراوانی و درصد مربوط به معلمان به تفکیک سابقه تدریس .۱۰۲
۴-۴جدول : توزیع فراوانی گویه های مربوط به آسیبهای اخلاق حرفهای معلمان در ارتباط با خود ۱۰۳
۴-۵ جدول : شاخصهای توصیفی و نتایج آزمون تی تک نمونهای مربوط به آسیبهای اخلاق حرفهای معلمان در ارتباط با خود۱۰۴
۴-۶جدول : شاخصهای توصیفی و نتایج آزمون فریدمن مربوط به اولویت بندی آسیبهای اخلاق حرفهای معلمان در ارتباط با خود۱۰۵
۴-۷جدول : توزیع فراوانی گویه های مربوط به آسیبهای اخلاق حرفهای معلمان در ارتباط با دانشآموزان.۱۰۶
۴-۸جدول : شاخصهای توصیفی و نتایج آزمون تی تک نمونهای مربوط به آسیبهای اخلاق حرفهای معلمان در ارتباط با دانشآموزان۱۰۷
۴-۹جدول : شاخصهای توصیفی و نتایج آزمون فریدمن مربوط به اولویت بندی آسیبهای اخلاق حرفهای معلمان در ارتباط با دانشآموزان ۱۱۰
۴-۱۰جدول : توزیع فراوانی گویه های مربوط به آسیبهای اخلاق حرفهای معلمان در ارتباط با همکاران ۱۱۱
۴-۱۱جدول : شاخصهای توصیفی و نتایج آزمون تی تک نمونهای مربوط به آسیبهای اخلاق حرفهای معلمان در ارتباط با همکاران . ۱۱۲
۴-۱۲جدول : شاخصهای توصیفی و نتایج آزمون فریدمن مربوط به اولویت بندی آسیبهای اخلاق حرفهای معلمان در ارتباط با همکاران ۱۱۴
۴-۱۳جدول : توزیع فراوانی گویه های مربوط به آسیبهای اخلاق حرفهای معلمان در ارتباط با اولیاء ۱۱۵
۴- ۱۴جدول : شاخصهای توصیفی و نتایج آزمون تی تک نمونهای مربوط به آسیبهای اخلاق حرفهای معلمان در ارتباط با اولیاء. ۱۱۵
۴-۱۵ جدول : شاخصهای توصیفی و نتایج آزمون فریدمن مربوط به اولویت بندی آسیبهای اخلاق حرفهای معلمان در ارتباط با اولیاء ۱۱۷
۴-۱۶ جدول : شاخصهای توصیفی و نتایج آزمون تی گروههای مستقل مربوط به مقایسه دیدگاه معلمان زن و مرد در خصوص آسیبهای اخلاق حرفهای معلمان در ارتباط با چهار بعد «خود»، «دانش آموزان»، «اولیاء» و «سایر معلمان» . ۱۱۸
۴-۱۷ جدول : شاخصهای توصیفی مربوط به دیدگاه معلمان دارای سطوح مختلف تحصیلاتی در خصوص آسیبهای اخلاق حرفهای معلمان در ارتباط با چهار بعد «خود»، «دانش آموزان»، «اولیاء» و «سایر معلمان». ۱۱۹
۴-۱۸ جدول : نتایج تحلیل واریانس یک راهه مربوط به مقایسه دیدگاه معلمان دارای سطوح مختلف تحصیلاتی در خصوص آسیبهای اخلاق حرفهای معلمان در ارتباط با چهار بعد «خود»، «دانش آموزان»، «اولیاء» و «سایر معلمان». ۱۲۰
۴-۱۹ جدول : شاخصهای توصیفی مربوط به دیدگاه معلمان داری سوابق مختلف کاری در خصوص آسیبهای اخلاق حرفهای معلمان در ارتباط با چهار بعد «خود»، «دانش آموزان»، «اولیاء» و «سایر معلمان». ۱۲۱
۴-۲۰ جدول : نتایج تحلیل واریانس یک راهه مربوط به مقایسه دیدگاه معلمان داری سوابق مختلف کاری در خصوص آسیبهای اخلاق حرفهای معلمان در ارتباط با چهار بعد «خود»، «دانش آموزان»، «اولیاء» و «سایر معلمان. ۱۲۲
فصل اول
کلیات تحقیق
مقدمه