-
نقش سیستمهای مغزی-رفتاری در نشانههای وسواسی
پنجشنبه 24 مهر 1399 20:07
۲-۱) مقدمه. ۲۱ ۲-۲) دیدگاههای نظری ۲۲ ۲-۲-۱) دیدگاه روان تحلیلگری ۲۲ ۲-۲-۲) دیدگاه رفتاری ۲۴ ۲-۲-۳) مدل شناختی ۲۶ ۲-۲-۳-۱) مدل شناختی کار. ۲۷ ۲-۲-۳-۲) مدل مکفال و ولرزهایم. ۲۷ ۲-۲-۳-۳) مدل شناختی رفتاری سالکووسکیس. ۲۸ ۲-۲-۴) مدل فراشناختی ۳۰ ۲-۲-۵) مدل زیستی ۳۱ ۲-۲-۵-۱) ساختارهای مغزی ۳۲ ۲-۲-۵-۲) انتقال دهندههای...
-
نقش سرمایه روانشناختی در پیش بینی افسردگی
پنجشنبه 24 مهر 1399 20:06
۲-۴-۱-۱۰- دیدگاه رفتاری. ۲۴ ۲-۴-۱-۱۱- دیدگاه شناختی. ۲۵ ۲-۴-۱-۱۲- تعیین کننده های روانی، اجتماعی ، فرهنگی، بینفردی. ۲۶ ۲-۵- سرمایه اجتماعی. ۲۸ ۲-۵-۱- تعریف سرمایه اجتماعی. ۲۹ ۲-۵-۲- زمینههای تاریخی سرمایه اجتماعی. ۲۹ ۲-۵-۳- نظریهپردازان سرمایه اجتماعی. ۳۳ ۲-۵-۳-۱- جیمز کلمن. ۳۳ ۲-۵-۳-۲- پیربوردیو. ۳۴ ۲-۵-۳-۳-...
-
نقش سبک فرزندپروری در پیش بینی مهارت های اجتماعی
پنجشنبه 24 مهر 1399 20:05
۲-۲. تعریف سبک فرزندپروری .۱۷ ۲-۳. اهمیت سبک های فرزندپروری ۱۷ ۲-۴. تاریخچه سبک های فرزندپروری .۱۷ ۲-۵. ابعاد شیوه های فرزند پروری .۱۸ ۲-۶. سبک فرزندپروری در اسلام ۱۹ ۲-۷. نظریه های فرزندپروری .۲۰ ۲-۷-۱. نظریه بامریند ۲۰ ۲-۷-۲. نظریه شیفر .۲۱ ۲-۷-۳. نظریه اریکسون ۲۱ ۲-۷-۴. نظریه زیگلمن .۲۲ ۲-۸. نگرش های فرزندپروری ۲۵...
-
شدت علایم افسردگی بین داوطلبین آزمون سراسری
پنجشنبه 24 مهر 1399 20:04
۲-۳-۲-۳- صعودکنندگان ۴۲ ۲-۳-۳- مقایسه ی شیوه ی زندگی تسلیم شوندگان با پناهجویان و صعود کنندگان ۴۲ ۲-۳-۳-۱- مقایسه ی کلی ۴۲ ۲-۳-۳-۲- شیوه ی پاسخدهی به تغییر ۴۶ ۲-۳-۳-۳- دامنه ی ارتباطات ۴۶ ۲-۳-۳-۴- زبان ارتباطی ۴۶ ۲-۳-۳-۵- ظرفیت تحمل سختی ۴۷ ۲-۳-۴- معضل ناملایمات ۴۸ ۲-۳-۵- درخت موفقیت ۵۱ ۲-۳-۶- پیشینه ی علمی AQ ۵۸ ۲-۴-...
-
مقایسه سبکهای هویت وسیستمهای فعال سازی رفتاری
پنجشنبه 24 مهر 1399 20:03
فصل دوم : ادبیات و پیشینه تحقیق ۱۹ مقدمه . ۲۰ ۲ -۱اعتیاد . ۲۰ ۲-۱-۱تاریخچه مواد . ۲۱ ۲-۱-۲طبقه بندی مواد . ۲۲ ۲-۱-۳ وابستگی ۲۵ ۲-۱- ۳-۱ ملاک های تشخیصی DSM_IV_TR برای وابستگی به مواد . ۲۶ ۲-۱-۴ سوء مصرف مواد . ۲۷ ۲-۱-۴-۱ملاک های تشخیصی برای سوء مصرف مواد به شرح زیر می باشد: ۲۷ ۲-۱-۵ قطع مصرف یا ترک مواد . ۲۸ ۲-۱-۵-۱...
-
سبک دلبستگی و دشواری در کنترل هیجانی نوجوانان
پنجشنبه 24 مهر 1399 20:03
۲-۱-۱- مقدمه: ۲۱ ۲-۱-۲- اساس زیستی نظریه دلبستگی: ۲۲ ۲-۵- ارزیابی دلبستگی و انواع آن: ۳۰ ۲-۷- ساختارهای مغزی و عملکردهای روانی: ۳۵ ۲-۸- اختلال های دلبستگی : ۳۷ ۲-۹- دلبستگی غیر ایمن و آسیب شناسی روانی : ۳۸ ۲-۱۰- پژوهشهای هارلو: ۳۹ ۲-۱۱-دلبستگی در بزرگسالی: ۴۰ ۲-۱۲- دلبستگی، تنظیم هیجانات و سلامت روانی کودک: ۴۱ ۲-۱۳-...
-
مقایسه دلزدگی زناشویی، روابط صمیمی با همسر
پنجشنبه 24 مهر 1399 20:02
۲-۹- نظریه های روابط بین افراد. ۲۲ ۲-۱۰- صمیمیت. ۲۵ ۲-۱۱- روابط صمیمی. ۲۶ ۲-۱۲- باورهای غیر منطقی ۲۷ ۲-۱۳- پیشینه پژوهشی ۳۹ ۲-۱۴- جمع بندی. ۴۳ فصل سوم: روش بررسی ۴۵ ۳-۱- مقدمه ۴۶ عنوان صفحه ۳-۲- روش تحقیق ۴۶ ۳-۳- جامعه. ۴۶ ۳-۴- نمونه و روش نمونه گیری. ۴۶ ۳-۵- ابزار جمع آوری داده ها. ۴۷ ۳-۶- روش جمع آوری اطلاعات. ۴۸...
-
اثربخشی روش تدریس مبتنی بر شیوه دریافت مفهوم
پنجشنبه 24 مهر 1399 20:01
بررسی و مقایسه روشهای تدریس فعال با روشهای تدریس سنتی ۲۱ خلاصهای از نظریات چند تن از صاحبنظران تعلیم وتربیت در بارهی روشهای تدریس ۲۴ روشهای تاریخی ۲۵ روشهای جدید ۲۶ روشهای تدریس غیر فعال و یکسویه ۲۶ روشهای تدریس فعال و دوسویه ۲۹ روش تدریس مبتنی بر دریافت مفهوم ۳۳ روش تدریس ساختنگرایی ۳۶ ب)پیشینه پژوهش ۴۰ ج)...
-
رابطه عزت نفس و پیشرفت تحصیلی طلاب
پنجشنبه 24 مهر 1399 20:00
فصل دوم ۱۰ ادبیات تحقیق ۱۰ عزت نفس و تعاریف آن ۱۱ اهمیت عزت نفس ۱۶ نحوه شکل گیری عزت نفس ۱۹ ویژگی ها و نشانه های عزت نفس بالا ۲۲ ویژگی ها و نشانه های عزت نفس پایین ۲۴ ابعاد عزت نفس ۲۶ روش های ایجاد و تقویت عزت نفس ۳۰ محبت کردن ۳۰ احترام گذاشتن ۳۱ استقلال دادن ۳۲ همبستگی ۳۳ بی همتایی ۳۵ ایجاد حس قدرت ۳۷ الگوها ۳۹...
-
رابطه دینداری و نگرش مذهبی با سلامت روان نوجوانان
پنجشنبه 24 مهر 1399 19:59
۲-۳-۱ اصل توحید. ۱۳ ۲-۳-۲ اصل نبوت. ۱۳ ۲-۳-۳ اصل معاد. ۱۴ ۲-۴ دیدگاه های روانشناسان غربی در مورد مذهب. ۱۵ ۲-۵ مذهب و نوجوانی ۲۱ ۲-۶ مذهب به عنوان عامل پیشگیری ۲۳ ۲-۷ ضرورت نگرش مذهبی ۲۴ ۲-۸ مزایای نگرش مذهبی ۲۵ ۲-۸-۱ خوش بینی ۲۵ ۲-۸-۲ توکل ۲۵ ۲-۸-۳ تسلیم در برابر اراده الهی ۲۷ ۲-۸-۴ شادکامی ۲۷ ۲-۹ دین و سلامت روان. ۲۸...
-
تنیدگی شغلی، سرسختی روانشناختی و خود کارآمدی
پنجشنبه 24 مهر 1399 19:59
۲-۱-۶- تقسیم بندی فرسودگی شغلی ۱۷ ۲-۱-۷- مراحل فرسودگی شغلی ۱۷ ۲-۱-۸- گروه های در معرض ابتلاء به فرسودگی شغلی ۱۸ ۲-۱-۹- مشاغل در معرض تهدید. ۱۹ ۲-۱-۱۰- نظریه های فرسودگی شغلی ۱۹ ۲-۱-۱۱- فرسودگی شغلی و مدیریت زمان. ۲۰ ۲-۱-۱۲- روش های پیشگیری و درمان فرسودگی شغلی ۲۰ ۲-۱-۱۳- سنجش فرسودگی شغلی ۲۱ ۲-۲- تنیدگی شغلی ۲۲...
-
اعتماد زناشویی و همدلی خانواده با رضایت زناشویی
پنجشنبه 24 مهر 1399 19:58
جمع بندی ۵۷ فصل سوم روش اجرای پژوهش روش پژوهش ۶۰ جامعه آماری ۶۰ نمونه و روش نمونه گیری ۶۰ ابزار گردآوری داده ها. ۶۲ روش تجزیه و تحلیل داده ها. ۶۶ ملاحظات اخلاقی ۶۶ فصل چهارم یافته های پژوهش الف: یافته های توصیفی ۶۸ ب: یافته های استنباطی ۶۸ فصل پنجم بحث و نتیجه گیری خلاصه پژوهش ۷۳ تحلیل یافته های پژوهش ۷۳ محدودیتهای...
-
میزان اثربخشی آموزش مدیریت استرس
پنجشنبه 24 مهر 1399 19:57
۲-۱۲- استرس و بیماری .۳۵ ۲-۱۳- کیفیت زندگی ۳۵ ۲-۱۴- تاریخچه کیفیت زندگی .۳۶ ۲-۱۵- رویکردهای موجود در کیفیت زندگی .۳۷ ۲-۱۶- ویژگیهای کیفیت زندگی .۳۹ ۲-۱۷-عوامل موثر بر کیفیت زندگی ۴۰ ۲-۱۸- ابعاد کیفیت زندگی ۴۱ ۲-۱۹- کاربردهای اندازه گیری کیفیت زندگی ۴۲ ۲-۲۰- مدیریت استرس .۴۳ ۲-۲۱- کاربرد مدیریت استرس ۴۳ ۲-۲۲- اهداف...
-
رابطه سبک های تبیینی و خودکارآمدی با پیشرفت تحصیلی
پنجشنبه 24 مهر 1399 19:56
فصل سوم: روش پژوهش. ۷۸ ۳-۱ مقدمه. ۷۹ ۳-۲ روش تحقیق. ۷۹ ۳-۳ جامعه آماری، روش نمونه گیری، حجم نمونه. ۸۰ ۳-۴ روش گردآوری اطلاعات: ۸۱ ۳-۵- ابزارهای پژوهش. ۸۱ ۳-۶ روش تجزیه و تحلیل اطلاعات ۸۵ فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها ۸۶ ۴-۱ مقدمه. ۸۷ ۴-۲ شاخص های توصیفی مربوط به متغیرهای پژوهش. ۸۷ ۴-۳ بررسی فرضیه های پژوهش. ۹۶ فصل...
-
سطح پردازش بر روی یادآوری و حافظه کاذب دانشجویان
پنجشنبه 24 مهر 1399 19:54
فصل سوم. ۶۹ روش پژوهش. ۶۹ ۳-۱ مقدمه. ۶۹ ۳-۲ روش پژوهش. ۷۰ ۳-۳ متغیرهای پژوهش. ۷۰ ۳-۴ جامعه آماری، نمونه و روش نمونه گیری ۷۱ ۴-۴ ابزار پژوهش و روش جمع آوری اطلاعات. ۷۱ فصل چهارم. ۷۴ تجزیه و تحلیل داده ها ۷۴ ۴-۱ مقدمه. ۷۴ ۴-۲ یافته های توصیفی ۷۵ ۴-۳ بررسی مفروضه های تحلیل واریانس چند متغیری ۷۶ ۴-۴ یافتههای مربوط به...
-
پیش بینی اختلال شخصیت وسواسی- اجباری
پنجشنبه 24 مهر 1399 19:54
۱-۷-۳- تعریف مفهومی کمالگرایی. ۱۵ ۱-۷-۴- تعریف مفهومی مسئولیت پذیری. ۱۶ ۱-۷-۵- تعریف مفهومی نگرانی. ۱۷ ۱-۷-۶- تعریف مفهومی سبک رفتاری والدین. ۱۷ فصل دوم: ادبیات پژوهش ۲-۱- مقدمه. ۱۸ ۲-۲- اختلال وسواسی- جبری ۱۸ ۲-۳- رفتار اجبار وارسی ۲۰ ۲-۳-۱- سببشناسی رفتار اجبار وارسی ۲۲ ۲-۳-۲- مکانیسم خود- تداومبخش ۲۳ ۲-۳-۳-...
-
وضعیت پرخاشگری فیزیکی و کلامی دربین کودکان
پنجشنبه 24 مهر 1399 19:53
۱-۱۰- تظاهرات پرخاشگری درسنین کودکی ۱۲ ۱-۱۱- تفاوت جنسیت در پرخاشگری ۱۳ ۱-۱۲- اهداف پرخاشگری در کودکان ۱۳ ۱-۱۳- پرخاشگری در کودکان پیش دبستانی ۱۴ ۱-۱۴- مشکلات کودکان پرخاشگر. ۱۶ ۱-۱۵- عوامل پرخاشگری کودکان ۱۷ ۱-۱۶- تشخیصهای افتراقی ۲۲ ۱-۱۷- درمان پرخاشگری در کودکان ۲۲ ۱-۱۸- مسائلی که والدین محترم باید جهت درمان کودک...
-
ویژگی های روان سنجی مقیاس خود ارزیابی
پنجشنبه 24 مهر 1399 19:52
خرد ۱۲ ساختار عاملی ۱۲ رواسازی ۱۳ اعتباریابی ۱۳ فصل دوم:مبانی نظری پژوهش مقدمه ۱۵ ادبیات تاریخی خرد ۱۵ خرد در میان تمدن های گذشته ۱۵ خرد در بین النهرین ۱۵ خرد در مصر باستان ۱۶ خرد درآیین کنفسیوس ۱۶ خرد در آیین بودا ۱۶ خرد در آیین زرتشت ۱۷ خرد در متون ادبی فارسی ۱۸ خرد در قرآن ۱۸ تاریخچه ی شکل گیری مطالعات روانشناختی...
-
رابطه هوش هیجانی و سلامت روان با فرسودگی شغلی
پنجشنبه 24 مهر 1399 19:51
۲-۱-۴ هوش هیجانی ۲۳ ۲-۱-۵ تعاریف هوش هیجانی ۲۴ ۲-۱-۶ ابعاد هوش هیجانی ۲۷ ۲-۱-۷ دیدگاه های هوش هیجانی ۲۹ ۲-۱-۸ مدل های هوش هیجانی ۳۱ ۲-۱-۹ هوش هیجانی و سلامت ۳۷ ۲-۱-۱۰ ثبات هوش هیجانی در طول زندگی ۳۹ ۲-۱-۱۱ رابطه هوش هیجانی با سن ۳۹ ۲-۲ سلامت روانی ۴۰ ۲-۲-۱ تعاریف سلامت روانی ۴۱ ۲-۲-۲ رابطه فرهنگ و سلامت روانی ۴۲ ۲-۲-۳...
-
ویژگیهای شخصیت والدین و اختلالات رفتاری کودکان
پنجشنبه 24 مهر 1399 19:50
۲-۲-۸-نظریه های سبب شناسی اختلالات رفتاری۳۰ ۲-۲-۸-۱-نظریه بیولوژیکی- فیزیولوژیکی.۳۰ ۲-۲-۸-۲-نظریه های روان تحلیلی(روانکاوی).۳۱ ۲-۲-۸-۳-نظریه رفتار گرایی۳۱ ۲-۲-۸-۴-نظریه شناختی۳۲ ۲-۲-۸-۵-نظریه خانواده درمانگران۳۲ ۲-۲-۹- عوامل موثر در بروز اختلالات رفتاری.۳۳ ۲-۲-۹-۱-عوامل ژنتیکی وزیستی۳۳ ۲-۲-۹-۲-عوامل خانوادگی۳۴...
-
کیفیت زندگی مبتلایان به سندرم روده تحریک پذیر
پنجشنبه 24 مهر 1399 19:50
۲-۲-۶-۱ اصول کلی ۴۴ ۲-۲-۶-۲ ارتباطات درمانی ۴۵ ۲-۲-۶-۳ آموزش بیمار. ۴۵ ۲-۲-۶-۴ اصلاح رژیم غذایی ۴۵ ۲-۲-۶-۵ درمانهای روانی- اجتماعی ۴۶ ۲-۲-۶-۶ درمان دارویی ۴۷ ۲-۲-۶-۶-۱ داروهای آنتی اسپاسمودیک. ۴۷ ۲-۲-۶-۶-۲ داروهای ضد افسردگی ۴۸ ۲-۲-۶-۶-۳ داروهای ضد اسهال. ۴۹ ۲-۲-۶-۶-۴ بنزودیازپین ها ۵۰ ۲-۲-۶-۶-۵ آنتاگونیستهای گیرنده...
-
رابطه بین سبک های تربیتی والدین با مهارت اجتماعی
پنجشنبه 24 مهر 1399 19:49
۲-۲-۶- تقویت کننده های مهارتهای اجتماعی .۴۵ ۲- ۳-مبانی نظری مشکلات رفتاری ۴۸ ۲-۳-۱- رفتار بهنجار و ناهنجار۴۸ ۲-۳-۲- قضاوت درباره مشکلات رفتاری کودکان و نوجوانان ۴۸ ۲-۳-۳- طبقه بندی انواع اختلالات رفتاری کودکان.۵۰ ۲-۳-۳-۱- گروهبندی براساس مزاج۵۰ ۲-۳-۳-۲- گروهبندی براساس رفتارهای اولیه و ثانویه۵۱ ۲-۳-۳-۳- گروهبندی...
-
تاثیر گروه درمانی شناختی- رفتاری بر میزان استرس
پنجشنبه 24 مهر 1399 19:48
روش های جسمانی «رفتاری» ۵۶ بازخورد زیستی ۵۶ آرامش پیش رونده ۵۷ آرامش بدون تنش. ۵۸ برنامه ریزی فعالیت. ۵۸ ایفای نقش. ۵۹ مواجهه تدریجی ، حساسیت زدایی منظم. ۵۹ تکنیک های شناختی ۵۹ پذیرش یا تفکر منطقی ۵۹ روش پیکان نزولی ۶۰ مقیاس فاجعه ۶۰ روش استفاده از آیینه. ۶۱ روش وسوسه شیطان. ۶۱ هدف گزینی ۶۱ متوقف ساختن فکر. ۶۲ اعتماد...
-
تاثیر تحریک الکتریکی مغز بر بهبود افسردگی
پنجشنبه 24 مهر 1399 19:47
۱-۶-۲ نظریه زیست شناختی ۲۲ ۲-۶-۲ نظریه وراثت. ۲۳ ۳-۶-۲ نظریه روان پویایی ۲۳ ۴-۶-۲نظریه یادگیری ۲۳ ۵-۶-۲ نظریه اصالت وجودی –انسان گرایی ۲۴ ۶-۶-۲ نظریه ناچاری فرا گرفته شده ۲۴ ۷-۶-۲ دیدگاه شناختی ۲۵ ۸-۶-۲دیدگاه اجتماعی ۲۵ ۹-۶-۲دیدگاه فرهنگی اجتماعی ۲۵ ۷-۲روند بهبودی و درمان در فسردگی ۲۶ ۸-۲ روش های تحریک مغزی غیرتهاجمی...
-
تاثیر آموزشهای فرزند پروری در بهبود عملکرد کودکان
پنجشنبه 24 مهر 1399 19:46
فصل سوم: روش پژوهش ۳-۱- پیش درآمد. ۵۰ ۳-۲- روش ۵۰ ۳-۳- تعیین متغیرهای پژوهش ۵۱ ۳-۴- جامعه آماری، نمونه و روش نمونه گیری ۵۱ ۳-۵- ابزار اندازه گیری ۵۱ ۳-۵-۱- مقیاس درجه بندی کانرز- فرم ۴۸ سئوالی والدین (CPRS-48) 52 ۳-۵-۲- جلسات آموزش فرزندپروری ۵۲ ۳-۶- روش اجرا ۵۳ ۳-۷- روش تجزیه و تحلیل داده ها ۵۳ فصل چهارم:یافته های...
-
زوج درمانی گروهی بربهبود رضایت زناشویی
پنجشنبه 24 مهر 1399 19:46
بررسی توصیفی اطلاعات ۶۲ تجزیه و تحلیل استنباطی دادهها ۶۳ فصل پنجم: بحث و نتیجهگیری ۶۷ بحث و نتیجهگیری ۶۷ نتیجهگیری نهایی ۶۹ محدودیتهای تحقیق ۷۲ پیشنهادها ۷۳ منـابع ۷۴ منابع. ۷۴ منابع لاتین ۷۷ ضمائم فهرست جداول جدول ۴-۱: توزیع آزمودنیها در دو گروه ۶۰ جدول ۴-۲: توزیع سطح تحصیلات اعضای گروه آزمایش ۶۰ جدول ۴-۳:...
-
اثربخشی روایت درمانی برافسردگی زنان خانه دار
پنجشنبه 24 مهر 1399 19:45
منابع فارسی: ۷۴ منابع لاتین: ۷۷ فهرست جداول عنوان صفحه جدول شماره ۴-۱: توزیع فراوانی سن (گروه کنترل) ۴۱ جدول شماره ۴-۲: توزیع فراوانی تحصیلات (گروه کنترل) ۴۲ جدول شماره ۴-۳: مواد پرسشنامه بک (فرم بلند)/پیش آزمون/گروه گواه ۴۳ جدول شماره ۴-۴: گزارش توصیفی از شاخصهای گرایش و پراکندگی مرکزی پیش آزمون(گروه گواه) در متغی...
-
بررسی اثربخشی درمان ذهن آگاهی بر نشخوارفکری
پنجشنبه 24 مهر 1399 19:44
۲-۲۶-۲- پژوهش خارجی- ۶۰ فصل سوم: روش پژوهش ۳-۲- روش پژوهش– ۶۳ ۳-۳- متغیرهای پژوهش– ۶۳ ۳-۴- جامعه آماری و روش نمونه گیری- ۶۴ ۳-۵- روش نمونه گیری- ۶۴ ۳-۶- ابزارهای اندازه گیری- ۶۴ ۳-۶-۱-پرسشنامه نشخوار فکری- ۶۴ ۳-۶-۱-۱- روایی و پایایی آزمون- ۶۵ ۳-۶-۱-۲- روش اجراء نمرهگذاری- ۶۵ ۳-۶-۲- پرسشنامه ابراز وجود- ۶۶ ۳-۶-۲-۱-...
-
اثر بخشی الگوی بالینی خلاقیت درمانی بر انگیزه تحصیلی
پنجشنبه 24 مهر 1399 19:43
جسارت ورزی ۴۸ ریسک پذیری متعادل. ۴۹ جهت دهی انگیزشی ۵۰ پشتکار(انگیزه مضاعف). ۵۱ رفتارهای حرکتی ۵۲ زبان بدنی ۵۲ سوابق و نتایج بدست آمده در داخل و خارج از کشور. ۵۳ فصل سوم. ۵۸ متغیرهای پژوهش: ۵۹ قلمرو تحقیق : ۶۰ برنامه اجرای دوره الگوی بالینی خلاقیت درمانی ۶۵ فصل چهارم. ۷۰ مقدمه:ر این فصل یافته های پژوهش در دو بخش ارائه...
-
اثر الکتروشوک بر انواع توجه شنیداری بیماران اختلالهای خُلقی
پنجشنبه 24 مهر 1399 19:42
۱-۲-۲-۲- اختلال دوقطبی I22 ۲-۲-۲-۲- اختلال دوقطبی II.23 ۳-۲-۲-۲- اختلال دوقطبی تصریح نشده در جای دیگر بر اساس DSM-IV.23۳-۲- درمان اختلالهای خُلقی۲۴۲-۳-۲- الکتروشوک درمانی۲۵۴-۲- دیدگاه پردازش اطلاعات.۲۸ ۱-۴-۲- مدل اتکینسون و شیفرین ۳۰ ۱-۱-۴-۲- حافظه حسی۳۱ ۲-۱-۴-۲- حافظه کوتاهمدت. .۳۲ ۳-۱-۴-۲- حافظه بلندمدت۳۴ ۲-۴-۲-...