دانلود پایان نامه ها

سایت مرجع دانلود پایان نامه های ارشد

دانلود پایان نامه ها

سایت مرجع دانلود پایان نامه های ارشد

تاثیر دوره های آموزشی تربیت مربی پیش از دبستان

۱-۸-۳-دوره پیش دبستانی                                                                                                         ۹

فصـل دوم:مروری برتحقیقات انجام شده

۲-۱- آموزش                                                                                                             ۱۱

۲-۲-مفهوم آموزش مربی                                                                                                            ۱۲

۲-۳- مفهوم تربیت                                                                                                      ۱۲

۲-۴- مفهوم ترکیبی تعلیم وتربیت در آموزش وپرورش                                                                   ۱۴

۲-۵- آموزش مربی مبتنی بردستاورد                                                                                             ۱۵

۲-۶- مفهوم تربیت مربی                                                                                                             ۱۶

۲-۷- مهارت های اساسی مربی                                                                                                   ۱۷

۲-۷-۱- مهارت های علمی واطلاعاتی                                                                                          ۱۷

۲-۷-۲- مهارت های حرفه ای                                                                                                   ۱۷

۲-۸- ویژگی های مهم مربیان                                                                                                      ۱۷

۲-۸-۱- ویژگی های یک مربی خوب از نظر صاحب نظران                                                                  ۱۸

۲-۹-آموزش چند رسانه ای مربیان                                                                                   ۱۸

۲-۱۰- صلاحیت های مربیان پیش دبستانی                                                                                   ۲۰

۲-۱۰-۱- مربی پیش دبستانی ،هست ها و باید ها                                                                          ۲۱

۲-۱۰-۲- تعهد                                                                                                                          ۲۲

۲-۱۰-۳- حساسیت                                                                                                                              ۲۴

۲-۱۰-۴- کاردانی                                                                                                                   ۲۶

۲-۱۰-۵- توانایی سازماندهی                                                                                        ۲۸

۲-۱۱-تعریف آموزش ضمن خدمت                                                                                                      ۳۱

۲-۱۱-۱-انواع آموزش های ضمن خدمت                                                                                   ۳۲


۲-۱۱-۲-تاریخچه آموزش ضمن خدمت                                                                                      ۳۲

۲-۱۱-۳-اهمیت وضرورت آموزش ضمن خدمت                                                                          ۳۳

۲-۱۱-۴-اهمیت آموزش ضمن خدمت در ایران                                                                             ۳۳

۲-۱۱-۵- هدف از آموزش های ضمن خدمت                                                                                ۳۴

۲-۱۱-۶- انواع دوره های ضمن خدمت                                                                                       ۳۵

۲-۱۱-۶-۱-دوره های حضوری                                                                                                             ۳۵

۲-۱۲-تاریخچه آموزش ضمن خدمت در جهان                                                                            ۳۶

۲-۱۲-۱- آموزش ضمن خدمت در انگلستان                                                                                  ۳۷

۲-۱۲-۲-   آموزش ضمن خدمت درمالزی                                                                                      ۳۸

۲-۱۲-۳- آموزش ضمن خدمت در سوئد                                                                                      ۳۸

۲-۱۲-۴- آموزش ضمن خدمت در آلمان                                                                                                ۴۰

۲-۱۲-۵-  آموزش ضمن خدمت در ایران                                                                                     ۴۰

۲-۱۳- پیشینه تحقیق                                                                                                                  ۴۱

۲-۱۳-۱- تحقیقات داخلی                                                                                                          ۴۱

۲-۱۳-۲- تحقیقات خارجی                                                                                                       ۴۴

فصـل سوم:روش تحقیق

۳-۱- مقدمه                                                                                                                             ۴۹

۳-۲- روش تحقیق                                                                                                                  ۴۹

۳-۳- جامعه آماری                                                                                                                   ۴۹

۳-۴-حجم نمونه                                                                                                       ۵۰

۳-۵-روش جمع آوری اطلاعات                                                                                                ۵۰

۳-۶-  روش ها وابزار تجزیه وتحلیل اطلاعات                                                                   ۵۱

فصـل چهارم:نتایج

۴-۱- یافته های تحقیق                                                                                               ۵۳

۴-۲-مقدمه                                                                                                              ۵۳

۴-۳- بررسی توصیفی اطلاعات                                                                                      ۵۴

۴-۳-۱- توصیف نمونه تحقیق برحسب شرکت در دوره آموزشی                                              ۵۴

۴-۳-۲-توصیف نمونه تحقیق برحسب جنسیت                                                                   ۵۵

۴-۳-۳-توصیف نمونه تحقیق برحسب تحصیلات                                                                ۵۶

مطلب دیگر :


۴-۴-یافته های مربوط به فرضیه ها                                                                                  ۵۷

۴-۴-۱-آزمون فرضیه ۱                                                                                               ۵۷

۴-۴-۲-آزمون فرضیه ۲                                                                                               ۵۸

۴-۴-۳-آزمون فرضیه ۳                                                                                               ۶۰

فصـل پنجم:بحث ونتیجه گیری

۵-۱- بحث ونتیجه گیری                                                                                             ۶۵                                                                                                        ۵-۲- محدودیت های تحقیق                                                                                         ۶۵                                                                                                                                           ۵-۳- پیشنهادات اجرایی                                                                                               ۶۵

۵-۴- پیشنهادات تحقیق                                                                                                ۶۶

منابع فارسی                                                                                                              ۶۷

منابع غیر فارسی                                                                                                         ۶۹

 

 

 

فهرست جداول

جدول۴-۱- توزیع فراوانی ودرص برحسب شرکت در دوره آموزشی                                      ۵۴

جدول ۴-۲-توزیع فراوانی ودرصد نمونه برحسب جنسیت                                                     ۵۵

جدول۴-۳-توزیع فراوانی ودرصد نمونه برحسب تحصیلات                                                 ۵۶

جدول۴-۴-نتایج آزمون tمستقل آزمون فرضیه ۱                                                                ۵۷

جدول۴-۵-نتایج آزمون تحلیل کواریانس درخصوص فرضیه۱                                                       ۵۸

جدول ۴-۶-نتایج آزمونtمستقل در خصوص فرضیه۲                                                          ۵۹

جدول ۴-۷-نتایج آزمون تحلیل کواریانس در خصوص فرضیه۲                                               ۵۹

جدول ۴-۸ نتایج آزمون tمستقل در خصوص فرضیه ۳                                                        ۶۰

جدول ۴-۹ –نتایج آزمون تحلیل کواریانس درخصوص فرضیه ۳                                            ۶۰

 

 

 

فهرست نمودار

 

نمودار ۴-۱-توصیف نمونه برحسب شرکت در دوره آموزشی                                                ۵۴

نمودار۴-۲–توصیف نمونه بر حسب جنسیت                                                                           ۵۵

نمودار ۴-۳ –توصیف نمونه برحسب تحصیلات                                                                ۵۶

 

 

چکیده

هدف کلی این تحقیق بررسی تاثیر دوره های آموزشی تربیت مربی پیش از دبستان بر ایجاد صلاحیتهای مربیان مراکز پیش دبستانی در شهر بندرعباس است. جامعه مورد بررسی این تحقیق مربیان مراکز پیش دبستانی در شهر بندر عباس ناحیه یک به تعداد ۴۰۰ نفر می باشد که از بین تعداد ۶۰ نفر به روش نمونه گیری هدفمند به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. روش پژوهش از نوع شبه آزمایشی میدانی پیش آزمون و پس آزمون با گروه گواه بدون مداخله بوده و روش آماری جهت تجزیه و تحلیل داده ها از دو سطح آمار توصیفی و آمار استنباطی با کمک نرم افزار spss می باشد که در آمار توصیفی از روش های میانگین ،میانه ،انحراف میعار ،درصد ،نمودارفراوانی و در آمار استنباطی از آزمون های آماری  t-test و تحلیل کواریانس استفاده شده است. ابزار گرد آوری اطلاعات از پرسشنامه محقق ساخته استفاده شده است که براساس یافته های پژوهش در میان نمونه های تحقیق این نتایج حاصل گردید: نتایج تحقیق حاضر نشان داد که بین میزان صلاحیت مربیانی که در دوره های آموزشی تربیت مربی پیش از دبستان شرکت کرده اند و مربیانی که در این دوره ها شرکت نکرده اند ،تفاوت معنی داری وجود دارد وبین میزان صلاحیت در تدریس مربیانی که در دوره های آموزشی تربیت مربی پیش از دبستان شرکت کرده اند و مربیانی که در این دوره ها شرکت نکرده اند ،تفاوت معنی داری وجود دارد و همچنین بین نمره ارزشیابی مربیانی که در دوره های آموزشی تربیت مربی پیش از دبستان شرکت کرده اند و مربیانی که در این دوره ها شرکت نکرده اند ،تفاوت معنی داری وجود دارد.

کلید واژه ها: صلاحیت مربیان- دوره پیش دبستانی –دوره آموزشی

 

 

 

فصل اول

کلیات تحقیق

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد