۵-۳- ابزار جمع آوری اطلاعات ۷۸
۶-۳- واحد تحلیل و روش تجزیه و تحلیل داده ها. ۷۹
۷-۳- اعتبار و روایی. ۷۹
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها
۱-۴- مقدمه . ۸۶
۲-۴- آمار توصیفی ۸۷
۱-۲-۴- آمار توصیفی مربوط به اساتید ۸۸
۲-۲-۴- آمار توصیفی مربوط به دانشجویان. ۹۲
۳-۴- آمار استنباطی ۹۸
فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری
۱-۵- مقدمه ۱۱۴
۲-۵- خلاصه، بحث و نتیجه گیری. ۱۱۴
۳-۵- مشکلات، دشواری ها و محدودیت های پژوهش ۱۱۸
۴-۵- پیشنهادهای پژوهش ۱۱۸
فهرست منابع ۱۲۰
ضمائم ۱۲۴
فهرست جداول
جداول صفحه
(۱-۱) چکیده تحقیقات خارجی مرتبط با موضوع و نتایج حاصل از آنها . ۲۶
(۲-۲) چکیده تحقیقات داخلی مرتبط با موضوع و نتایج حاصل از آنها . ۳۱
(۱-۳) جدول جامعه آماری . ۷۸
(۲-۳) جدول نتایج تحلیل پایایی گویه ها با روش آلفای کرونباخ . ۸۰
(۳-۳) جدول نتایج تحلیل دوم پایایی گویه ها با روش آلفای کرونباخ پس از حذف گویه
های کم اعتبار. . ۸۲

(۴-۳) جدول روش شناسی . ۸۴(۱-۴) جدول توزیع فراوانی مربوط به گروه های مورد بررسی. . ۸۷(۲-۴) جدول توزیع فراوانی مربوط به جنسیت اساتید. . ۸۸(۳-۴) جدول شاخصهای توصیفی مربوط به سن اساتید . ۸۹(۴-۴) جدول توزیع فراوانی مربوط به سطح تحصیلات اساتید . ۹۰(۵-۴) جدول توزیع فراوانی مربوط به رشته تحصیلی اساتید. . ۹۱(۶-۴) جدول توزیع فراوانی مربوط به جنسیت دانشجویان . ۹۲(۷-۴) جدول شاخصهای توصیفی مربوط به سن دانشجویان . ۹۳(۸-۴) جدول توزیع فراوانی مربوط به سطح تحصیلات دانشجویان. . ۹۴(۹-۴) جدول توزیع فراوانی مربوط به رشته تحصیلی دانشجویان . ۹۵(۱۰-۴) جدول توزیع فراوانی مربوط نظر اساتید در مورد میزان مطلوبیت کارکرد سریالها .
۹۶(۱۱-۴) جدول توزیع فراوانی مربوط به نظر دانشجویان در مورد میزان مطلوبیت کارکرد سریالها . ۹۶(۱۲-۴) جدول توزیع فراوانی مربوط به نظر اساتید در مورد کارکرد سریالها در افزایش مخاطب. . ۹۷(۱۳-۴) جدول توزیع فراوانی مربوط به نظر دانشجویان در مورد کارکرد سریالها در افزایش مخاطب. . ۹۷(۱۴-۴) جدول خی دو مربوط به بررسی نظر اساتید در مورد میزان مطلوبیت کارکرد سریالها . ۹۹(۱۵-۴) جدول آزمون فریدمن برای مقایسه مطلوبیت کارکرد سریالها از دیدگاه اساتید . ۱۰۰(۱۶-۴) جدول خی دو مربوط به بررسی نظر دانشجویان در مورد میزان مطلوبیت کارکرد سریالها . ۱۰۲ (۱۷-۴) جدول آزمون فریدمن برای مقایسه مطلوبیت کارکرد سریالها از دیدگاه دانشجویان ۱۰۳(۱۸-۴) جدول خی دو مربوط به بررسی نظر اساتید در مورد کارکرد سریالها در افزایش اعتماد مخاطب. .. ۱۰۵(۱۹-۴) جدول خی دو مربوط به بررسی نظردانشجویان در مورد کارکرد سریالها در افزایش اعتماد مخاطب .. ۱۰۶(۲۰-۴) جدول بررسی معناداری مدل برای تحلیل رگرسیون (تاثیر عوامل غیر رسانه ای بر اعتماد مخاطب از دیدگاه اساتید). . ۱۰۷(۲۱-۴) جدول ضرایب بتای عوامل غیررسانه ای (دیدگاه اساتید). ۱۰۷(۲۲-۴) جدول بررسی معناداری مدل برای تحلیل رگرسیون (تاثیر عوامل غیر رسانه ای برمطلب دیگر :
اعتماد مخاطب از دیدگاه دانشجویان). ۱۰۸(۲۳-۴) جدول ضرایب بتای عوامل غیررسانه ای (دیدگاه دانشجویان) ۱۰۸(۲۴-۴) جدول بررسی معناداری مدل برای تحلیل رگرسیون (تاثیر عوامل رسانه ای بر اعتماد مخاطب از دیدگاه اساتید). .. ۱۰۹(۲۵-۴) جدول ضرایب بتای عوامل رسانه ای (دیدگاه اساتید) ۱۱۰(۲۶-۴) جدول بررسی معناداری مدل برای تحلیل رگرسیون (تاثیر عوامل رسانه ای بر اعتماد مخاطب از دیدگاه دانشجویان). . ۱۱۱(۲۷-۴) جدول ضرایب بتای عوامل رسانه ای (دیدگاه دانشجویان). . ۱۱۱ فهرست نمودار هانمودار ها صفحه (۱-۴) نمودار ستونی درصد فراوانی مربوط به گروه های مورد بررسی. . ۸۷(۲-۴) نمودار ستونی درصد فراوانی مربوط به جنسیت اساتید. ۸۸(۳-۴) نمودار هیستوگرام مربوط به توزیع سنی اساتید مورد بررسی در پژوهش. . ۸۹(۴-۴) نمودار ستونی درصد فراوانی مربوط به سطح تحصیلات اساتید . ۹۰(۵-۴) نمودار ستونی درصد فراوانی مربوط به رشته تحصیلی اساتید. . ۹۱(۶-۴) نمودار ستونی درصد فراوانی مربوط به جنسیت دانشجویان . ۹۲(۷-۴) نمودار هیستوگرام مربوط به توزیع سنی دانشجویان مورد بررسی در پژوهش . ۹۳(۸-۴) نمودار ستونی درصد فراوانی مربوط به سطح تحصیلات دانشجویان . ۹۴(۹-۴) نمودار ستونی درصد فراوانی مربوط به رشته تحصیلی دانشجویان . ۹۵(۱۰-۴) نمودار ستونی درصد فراوانی مربوط به نظر اساتید در مورد میزان مطلوبیت کارکرد سریالها . ۹۹(۱۱-۴) نمودار ستونی درصد فراوانی مربوط به نظر اساتید در مورد مطلوبیت کارکرد سریالها (مقایسه ای). . ۱۰۱(۱۲-۴) نمودار ستونی درصد فراوانی مربوط به نظردانشجویان در مورد میزان مطلوبیت کارکردسریالها. . ۱۰۲(۱۳-۴) نمودار ستونی درصد فراوانی مربوط به نظردانشجویان درمورد مطلوبیت کارکرد سریالها(مقایسه ای) . ۱۰۴(۱۴-۴) نمودارستونی درصدفراوانی مربوط به نظر اساتید در مورد کارکرد سریالها در افزایش اعتماد مخاطب . ۱۰۵(۱۵-۴) نمودار ستونی درصد فراوانی مربوط به نظر دانشجویان در مورد کارکرد سریالها در افزایش اعتماد مخاطب . ۱۰۶ فهرست شکل هاشکل صفحه (۱-۲) مدل نظری اعتماد در سطح خرد . . ۳۷(۲-۲) مدل نظری اعتماد در سطح میانه . ۴۰(۳-۲) مدل نظری کارکرد رسانه در نظریه مک کوایل. . ۴۲(۴-۲) مدل نظری کارکرد رسانه در ایجاد اعتماد اجتماعی . ۴۳(۵-۲) مدل نظری تلفیق دیدگاه های اعتماد اجتماعی. . ۴۴(۶-۲) تاثیر رسانه بر اعتماد در دیدگاه پوتنام . ۴۹(۷-۲) مدل نظری عوامل موثر بر اعتماد مخاطبان به رسانه . ۶۴(۸-۲) مدل تحلیلی تحقیق . ۶۷