دانلود پایان نامه ها

سایت مرجع دانلود پایان نامه های ارشد

دانلود پایان نامه ها

سایت مرجع دانلود پایان نامه های ارشد

کارکرد سریالهای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

۵-۳- ابزار جمع آوری اطلاعات   ۷۸
۶-۳- واحد تحلیل و روش تجزیه و تحلیل داده ها.   ۷۹
۷-۳- اعتبار و روایی.   ۷۹
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها
۱-۴- مقدمه .   ۸۶
۲-۴- آمار توصیفی   ۸۷
۱-۲-۴- آمار توصیفی مربوط به اساتید   ۸۸
۲-۲-۴- آمار توصیفی مربوط به دانشجویان.   ۹۲
۳-۴- آمار استنباطی   ۹۸
فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری
۱-۵- مقدمه   ۱۱۴
۲-۵- خلاصه، بحث و نتیجه گیری.   ۱۱۴
۳-۵- مشکلات، دشواری ها و محدودیت های پژوهش   ۱۱۸
۴-۵- پیشنهادهای پژوهش   ۱۱۸
فهرست منابع  ۱۲۰
ضمائم   ۱۲۴
 
 
  
 
فهرست جداول
جداول                                                                                                                           صفحه
 
(۱-۱) چکیده تحقیقات خارجی مرتبط با موضوع و نتایج حاصل از آنها .  ۲۶
(۲-۲) چکیده تحقیقات داخلی مرتبط با موضوع و نتایج حاصل از آنها .  ۳۱
(۱-۳) جدول جامعه آماری .  ۷۸
(۲-۳) جدول نتایج تحلیل پایایی گویه ها با روش آلفای کرونباخ .  ۸۰
(۳-۳) جدول نتایج تحلیل دوم پایایی گویه ها با روش آلفای کرونباخ پس از حذف گویه
         های کم اعتبار. .  ۸۲


(۴-۳) جدول روش شناسی .  ۸۴
(۱-۴) جدول توزیع فراوانی مربوط به گروه های مورد بررسی. .  ۸۷
(۲-۴) جدول توزیع فراوانی مربوط به جنسیت اساتید. .  ۸۸
(۳-۴) جدول شاخصهای توصیفی مربوط به سن اساتید .  ۸۹
(۴-۴) جدول توزیع فراوانی مربوط به سطح تحصیلات اساتید .  ۹۰
(۵-۴) جدول توزیع فراوانی مربوط به رشته تحصیلی اساتید. .  ۹۱
(۶-۴) جدول توزیع فراوانی مربوط به جنسیت دانشجویان .  ۹۲
(۷-۴) جدول شاخصهای توصیفی مربوط به سن دانشجویان .  ۹۳
(۸-۴) جدول توزیع فراوانی مربوط به سطح تحصیلات دانشجویان. .  ۹۴
(۹-۴) جدول توزیع فراوانی مربوط به رشته تحصیلی دانشجویان .  ۹۵
(۱۰-۴) جدول توزیع فراوانی مربوط نظر اساتید در مورد میزان مطلوبیت کارکرد سریالها   .  ۹۶
(۱۱-۴) جدول توزیع فراوانی مربوط به نظر دانشجویان در مورد میزان مطلوبیت کارکرد
          سریالها .  ۹۶
(۱۲-۴) جدول توزیع فراوانی مربوط به نظر اساتید در مورد کارکرد سریالها در افزایش
          مخاطب. .  ۹۷
(۱۳-۴) جدول توزیع فراوانی مربوط به نظر دانشجویان در مورد کارکرد سریالها در
          افزایش مخاطب. .  ۹۷
(۱۴-۴) جدول خی دو مربوط به بررسی نظر اساتید در مورد میزان مطلوبیت کارکرد سریالها .  ۹۹
(۱۵-۴) جدول آزمون فریدمن برای مقایسه مطلوبیت کارکرد سریالها از دیدگاه اساتید .  ۱۰۰
(۱۶-۴) جدول خی دو مربوط به بررسی نظر دانشجویان در مورد میزان مطلوبیت کارکرد سریالها .  ۱۰۲ 
(۱۷-۴) جدول آزمون فریدمن برای مقایسه مطلوبیت کارکرد سریالها از دیدگاه دانشجویان    ۱۰۳
(۱۸-۴) جدول خی دو مربوط به بررسی نظر اساتید در مورد کارکرد سریالها در افزایش
          اعتماد مخاطب. ..  ۱۰۵
(۱۹-۴) جدول خی دو مربوط به بررسی نظردانشجویان در مورد کارکرد سریالها در افزایش
          اعتماد مخاطب ..  ۱۰۶
(۲۰-۴) جدول بررسی معناداری مدل برای تحلیل رگرسیون (تاثیر عوامل غیر رسانه ای بر
          اعتماد مخاطب از دیدگاه اساتید). ۱۰۷
(۲۱-۴) جدول ضرایب بتای عوامل غیررسانه ای (دیدگاه اساتید).   ۱۰۷
(۲۲-۴) جدول بررسی معناداری مدل برای تحلیل رگرسیون (تاثیر عوامل غیر رسانه ای بر

مطلب دیگر :


          اعتماد مخاطب از دیدگاه دانشجویان).   ۱۰۸
(۲۳-۴) جدول ضرایب بتای عوامل غیررسانه ای (دیدگاه دانشجویان)   ۱۰۸
(۲۴-۴) جدول بررسی معناداری مدل برای تحلیل رگرسیون (تاثیر عوامل رسانه ای بر
          اعتماد مخاطب از دیدگاه اساتید). ..  ۱۰۹
(۲۵-۴) جدول ضرایب بتای عوامل رسانه ای (دیدگاه اساتید)   ۱۱۰
(۲۶-۴) جدول بررسی معناداری مدل برای تحلیل رگرسیون (تاثیر عوامل رسانه ای بر
          اعتماد مخاطب از دیدگاه دانشجویان). .  ۱۱۱
(۲۷-۴) جدول ضرایب بتای عوامل رسانه ای (دیدگاه دانشجویان). .  ۱۱۱
 
 
 
 
فهرست نمودار ها
نمودار ها                                                                                                                          صفحه
 
(۱-۴) نمودار ستونی درصد فراوانی مربوط به گروه های مورد بررسی. .  ۸۷
(۲-۴) نمودار ستونی درصد فراوانی مربوط به جنسیت اساتید  ۸۸
(۳-۴) نمودار هیستوگرام مربوط به توزیع سنی اساتید مورد بررسی در پژوهش. .  ۸۹
(۴-۴) نمودار ستونی درصد فراوانی مربوط به سطح تحصیلات اساتید .  ۹۰
(۵-۴) نمودار ستونی درصد فراوانی مربوط به رشته تحصیلی اساتید. .  ۹۱
(۶-۴) نمودار ستونی درصد فراوانی مربوط به جنسیت دانشجویان .  ۹۲
(۷-۴) نمودار هیستوگرام مربوط به توزیع سنی دانشجویان مورد بررسی در پژوهش .  ۹۳
(۸-۴) نمودار ستونی درصد فراوانی مربوط به سطح تحصیلات دانشجویان .  ۹۴
(۹-۴) نمودار ستونی درصد فراوانی مربوط به رشته تحصیلی دانشجویان .  ۹۵
(۱۰-۴) نمودار ستونی درصد فراوانی مربوط به نظر اساتید در مورد میزان مطلوبیت
          کارکرد سریالها .  ۹۹
(۱۱-۴) نمودار ستونی درصد فراوانی مربوط به نظر اساتید در مورد مطلوبیت کارکرد
           سریالها (مقایسه ای).  ۱۰۱
(۱۲-۴) نمودار ستونی درصد فراوانی مربوط به نظردانشجویان در مورد میزان مطلوبیت
          کارکردسریالها. .  ۱۰۲
(۱۳-۴) نمودار ستونی درصد فراوانی مربوط به نظردانشجویان درمورد مطلوبیت کارکرد
          سریالها(مقایسه ای) .  ۱۰۴
(۱۴-۴) نمودارستونی درصدفراوانی مربوط به نظر اساتید در مورد کارکرد سریالها در
          افزایش اعتماد مخاطب .  ۱۰۵
(۱۵-۴) نمودار ستونی درصد فراوانی مربوط به نظر دانشجویان در مورد کارکرد سریالها
          در افزایش اعتماد مخاطب .  ۱۰۶
 
 
 
فهرست شکل ها
شکل                                                                                                                                            صفحه
 
(۱-۲) مدل نظری اعتماد در سطح خرد . .  ۳۷
(۲-۲) مدل نظری اعتماد در سطح میانه .  ۴۰
(۳-۲مدل نظری کارکرد رسانه در نظریه مک کوایل. .  ۴۲
(۴-۲) مدل نظری کارکرد رسانه در ایجاد اعتماد اجتماعی .  ۴۳
(۵-۲مدل نظری تلفیق دیدگاه های اعتماد اجتماعی. .  ۴۴
(۶-۲) تاثیر رسانه بر اعتماد در دیدگاه پوتنام .  ۴۹
(۷-۲مدل نظری عوامل موثر بر اعتماد مخاطبان به رسانه .  ۶۴
(۸-۲) مدل تحلیلی تحقیق .  ۶۷
 
 
 
 
 
 
 
 
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد